Najnowsza kampania społeczna .bringMore dla Instytutu Książki

17 grudnia 2017


Od października, rozpoczęliśmy współpracę z Instytutem Książki, której efektem jest ogólnopolska kampania społeczna „Mała książka – wielki człowiek”!

Głównym celem prowadzonych działań jest promocja czytelnictwa generacyjnego oraz nakłonienie rodziców i dziadków do czytania dzieciom już od chwili narodzin.

W ramach kampanii „Mała książka – wielki człowiek” przygotowaliśmy spoty telewizyjne i radiowe,  OOH w formie citylightów, eventy edukacyjne, virale. Jesteśmy też odpowiedzialni za kompleksową obsługę social mediów (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube). Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaGroup.

Efekty naszej pracy możecie obserwować w mediach społecznościowych:
Facebook: https://www.facebook.com/malaksiazkawielkiczlowiek/
Instagram: https://www.instagram.com/malaksiazkawielkiczlowiek/
Twitter: @wielki_czlowiek
Logotyp i key visual: http://wielki-czlowiek.pl/dla-mediow/

do góry